اجزای باشگاه مشتریان

group

 

سیستم باشگاه مشتریان دارای بخش های متعدد نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که هر یک به تفکیک بررسی می شوند:

 

اجرای نرم افزاری باشگاه مشتریان:

 

  1. سایت باشگاه مشتریان
  2. پنل کاربری باشگاه مشتریان : این پنل برای اعضای باشگاه یا همان مشتریان و کابران طراحی شده است که شامل امکانات مختلف و پرکاربردی برای اعضای باشگاه می باشد.
  3. پنل باشگاه فروشگاهی و پذیرندگان: این پنل برای مراکز فروشگاهی و خدماتی و پذیرندگان طراحی شده است که در واقع امکانات CRM و باشگاه مشتریان را دراختیار صاحبان این کسب و کار قرار می دهد.
  4. پنل نمایندگی و باشگاه داری: این پنل برای شرکت های شبکه ی تخفیف یا شرکت های باشگاه دار و یا سیستم های فروش اقساطی و اعتباری مانند موسسات مالی و قرض الحسنه طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. پنل سازمانی: این پنل برای ادارات و سازمان ها وشرکت ها طراحی شده است که بتوانند از وضعیت فعالیت کارکنان و اعضای خود که عضو باشگاه شده اند یا دارای کارت های خرید اعتباری یا اقساطی یا تخفیفی هستند مطلع شود.
  6. نرم افزاری های موبایل : نرم افزار های موبایل و USSD و سیستم های مسابقه و نظر سنجی نیز بخشی از اجرای باشگاه مشتریان افق پودات می باشد که برای کاربران و اعضای باشگاه طراحی شده است.
  7. کارت ها و کارتخوان ها و پایانه های فروش: بخش سخت افزاری باشگاه مشتریان افق پودات در واقع شامل انواع کارت های مغناطیسی و هوشمند و کارتخوان های فروشگاهی می باشد که برای ثبت انواع تراکنش های مشتریان به کار می رود.